ЗАТ Холдингова компанія «Пінськдрев» - це визнаний лідер в області виготовлення не просто красивих, але і якісних меблів. На всі свої вироби білоруський холдинг надає гарантію: терміном на 18 місяців для м'яких меблів і 24 місяці - для корпусних. Гарантія не поширюється на товари, що мають допустимі відхилення (наявність на оббивочній тканині складок, обумовлених конструктивними особливостями; виникнення на матеріалі зморшок і прим'ятості, зникаючих внаслідок усунення навантаження; незначний різний відтінок кольору і так далі). У всіх інших випадках виробник зобов'язується провести експертизу і при виявленні дефекту усунути його, зробити заміну товару або безпосередньо пошкоджених елементів.

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування придбаного виробу не здійснюється в наступних випадках:

- пред'явлення претензій після закінчення гарантійного терміну;

- недотримання покупцем експлуатаційних умов і умов догляду, зазначених в інструкції або паспорті виробу;

- виявлення механічних пошкоджень;

- нанесення товару будь-якої шкоди при форс-можорних обставин (пожежі, повені, урагану і так далі);

- нанесення товару будь-якої шкоди в результаті умисних дій покупця;

- нанесення товару будь-якої шкоди тваринами або комахами;

- втрата майна з вини споживача;

- виявленні на виробі слідів ремонту, проведеного неуповноваженими фабрикою-виробником особами.

- використання у виробничих цілях.

У подібних випадках обслуговування проводиться за рахунок клієнта. У всіх інших випадках безкоштовне усунення виявлених дефектів здійснюється працівниками сервісної служби компанії протягом 45 (сорока п'яти) календарних днів з моменту складання заявки. Можливість зміни термінів обговорюється із замовником додатково.

Порядок пред'явлення претензій

В першу чергу необхідно пам'ятати, що претензії приймаються тільки за адресою оформлення покупки і з обов'язковим наданням касового чека або укладеного договору. При собі також необхідно мати акт прийому-передачі придбаного товару і паспорт, де є позначка про продаж. Зверніть увагу на те, що перед здачею меблів на експертизу необхідно провести чистку поверхні. Претензії на товари, що мають на поверхні забруднення, не приймаються. Не приймаються також претензії по неповної комплектації, невідповідності замовлення або зовнішнім виглядом продукції, якщо акт прийому-передачі вже був підписаний покупцем. Всі питання про зовнішній вигляд і комплектацію товару необхідно вирішувати при отриманні товару та підписанні акту прийому-передачі. Крім того, компанія не приймає претензій, що стосуються виду та якості уцінених виробів.

Відповідно до закону про захист прав споживача, меблі не є товаром, який можна повернути, проте в разі, якщо виріб має приховані або явні дефекти, споживач має право на гарантійний ремонт або заміну виробу. Претензії можуть бути подані не пізніше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня отримання продукції. Всі скарги приймаються в письмовому вигляді в салоні-магазині, де була зроблена покупка.

 

Зверніть увагу! Якщо під час розпакування і збірки був виявлений дефект, необхідно відкласти монтажу даного пошкодженого елемента. Крім того, слід зберегти упаковку виробу, провести фотографування пошкодженого елемента безпосередньо в пакувальному матеріалі, оскільки на ньому міститься важлива інформація, а також видно характер пошкодження. Дані відомості необхідні для подальшого обміну рекламаційних деталей і товарів, прийняття рішення про спосіб оплати або обміну по гарантії.