Як захистити себе від купівлі неякісного товара?

Вся продукція холдингу Пінськдерев проводиться відповідно до міжнародних стандартів СТБ ISO 9001-2009, а також ГОСТ 16371-93, ГОСТ 19917-93. Висока якість і надійність наших меблів підтверджується сертифікатами і деклараціями відповідності.

Здійснюючи вибір товару, будьте уважні. Зверніть особливу увагу на відповідність розмірів, моделі, матеріалу, кольору, комплектності. Претензії по зовнішньому вигляду виробу, комплектації, механічних пошкоджень ми зможемо усунути за наш рахунок тільки безпосередньо при покупці виробу.

Гарантійні терміни

Корпусних меблів (ГОСТ 16371):

- дитячих меблів та меблів для загальних приміщень — 18 месяців;

 - побутової — 24 місяці.

Меблі для сидіння и лежання (ГОСТ 19917):

- дитячих меблів та меблів для загальних приміщень — 12 місяців,

- побутової — 18 місяців.

Матраців:

- 18 місяців.

 Порядок пред'явлення претензій

1. Всі претензії оформляються в письмовому вигляді в меблевому салоні, в якому була здійснена покупка.

2. Продавець-консультант допоможе вам грамотно заповнити заяву відповідно до встановленого зразка.

3. При собі необхідно мати заповнений гарантійний талон.

4. Гарантійне обслуговування буде вироблено в термін, визначений Законом про захист прав споживачів або за угодою сторін.

* Примітка: підприємство-виробник залишає за собою право змінювати елементи конструкції, фурнітуру і металовироби, не погіршують якість виробів.

 

Особливості гарантійного обслуговування м'яких меблів.

Гарантійний термін нараховується з дня передачі товара споживачу.

Безкоштовне обслуговування (ремонт меблів) надається протягом гарантійного терміну експлуатації меблів при дотриманні умов транспортування, експлуатації і рекомендацій по догляду за меблями. Для того щоб звернутися за гарантійним облуговування, необхідно мати при собі заповнений гарантійний талон з проставленою датою продажу. Ми виправимо всі дефекти меблів, що виникли з вини виробника, в рамках гарантійного ремонту.

Що не є дефектами м'яких меблів.

- Поява скрипу в процесі експлуатації механізму.

- Зморшки на облицювальному матеріалі м'яких елементів з наповнювачем «Soft», «Soft +».

- Усадка наповнювача, що виникає в місцях періодичного навантаження на меблі.

- Різна інтенсивність забарвлення тканин і шкір, що знаходиться в межах чотирьох балів дев'ятибальної шкали сірих еталонів.

- Різниця в структурі матеріалу, нерівномірність малюнка є природною характеристикою натуральної шкіри. Дрібні волосяні тріщини (так званий ефект розтріскування), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають при експлуатації меблів в місцях, що знаходяться під навантаженням, а також на виступаючих елементах меблів і швах.

- Біляві плями на ворсовій тканини, пов'язані з розташуванням ворсу під різним кутом до джерела світла.

На жаль, ми не зможемо провести безкоштовний гарантійний ремонт, якщо:

  • - Порушено правила експлуатації меблів, зазначені в паспортах та (або) інструкції з експлуатації; правила догляду за меблями з тканини облицювальної і шкіри натуральної.
  •  Виріб має сліди стороннього втручання або ремонту без акту експертизи.
  •  При виявленні несанкціонованих змін в конструкції виробів.
  •  У разі навмисного пошкодження, неправильного поводження, пошкодження тваринами, пошкодження високою температурою (наприклад: праска) і вогнем, перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації, зазначених в інструкції з експлуатації на механізми трансформації.
  • При наявності дефектів придбаного характеру (пошкодження чохла, поломка каркаса, плями, затяжки, перевищення допустимих навантажень на механізми і ін.)
  • Увага! Виявлення недоліків в механізмі трансформації не є підставою для заміни всього виробу. Механізм ремонтується або замінюється окремо.
Особливості гарантійного обслуговування корпусних меблів.

Гарантійний строк обчислюється з дня передачі товару споживачеві.

Безкоштовне обслуговування (ремонт меблів) надається протягом гарантійного терміну експлуатації меблів при дотриманні умов транспортування, експлуатації і рекомендацій по догляду за меблями. Для того, щоб звернутися за гарантійним облуговування, необхідно мати при собі заповнений гарантійний талон з проставленою датою продажу. Ми виправимо всі дефекти меблів, що виникли з вини виробника, в рамках гарантійного ремонту.

Що не є дефектами корпусних меблів?

  • Незначний різний відтінок і відмінність текстури на виробах корпусних меблів з масиву деревини або облицьованих шпоном деревини;
  • Незначна відмінність кольору елементів виробу від зразків, представлених в каталогах та інших друкованих виробах, що обумовлюється особливостями поліграфії;
  • Незначна відмінність кольору елементів виробу від зразків, виставлених в торгових точках, оскільки колір поверхонь в процесі зберігання і експлуатації може змінюватися;
  • Розбіжність за кольором з придбаноми раніше меблями елементів на заміну або елементів за додатковими замовленнями;
  • Ослаблення з'єднань, зниження рухливості петель і замків, ускладнення перебігу дверей і ящиків в процесі постійного використання, викликані відсутністю догляду за виробом;
  • Дрібні потертості меблевого покриття, що виникають в місцях постійної експлуатації;
  • Недоліки, що виникли в результаті неправильного монтажу виробу;
  • Зазори, перекоси дверей і ящиків, обумовлені неправильним монтажем і / або відсутністю регулювання петель;
    Розбухання деталей виробів (стільниці, ніжок, цоколів та ін.), відшарування крайок, лакофарбового покриття при попаданні вологи;
  • Зміна кольору в результаті попадання сонячних променів на виріб або його частини;
  • Наявність запаху в нових виробах, який зникає при нетривалому терміні експлуатації за умови провітрювання приміщення;
  • Різновідтінковість і відміна текстури на виробах меблів з масиву деревини або облицьованих шпоном деревини.

На жаль, ми не зможемо провести безкоштовний гарантійний ремонт:

  • Після закінчення гарантійного терміну;
  • У разі порушення правил експлуатації меблів або правил догляду;
  • При навмисному пошкодженні, неправильної експлуатації, пошкодження тваринами, пошкодження високою температурою (наприклад, праска), і вогнем, перевищенні на полиці допустимих навантажень, зазначених в керівництві;
  • При наявності механічних пошкоджень;
  • Якщо виріб має сліди стороннього втручання або ремонту;
  • При внесенні змін у конструкцію виробів;
  • У разі нанесення шкоди виробу внаслідок обставин непереборної сили;
  • У разі використання виробу у виробничих цілях.
Особливості гарантійного обслуговування матраців.

Вся продукция имеет срок гарантии, в течение которого полностью  сохраняет  свою  форму,  не  проседает,  не  деформируется. Гарантированная сохранность формы не зависит от активности использования, разницы в весе двух спящих людей и других факторов. Срок службы матрасов Пинскдрев - 7 лет. Товар сертифицирован в Республике Беларусь и Российской Федерации.

Виробнича гарантія розповсюджується:

  • - пружини або дріт, які ослабли або лопнули;
    - дефекти в тканинному покритті, що утворилися на поверхні матраца в процесі експлуатації, більше 10% від висоти вироби (ГОСТ 19917-93);
    - сторонній запах, який не вивітрюється в розпакованому виробі протягом 5 днів;
    - невідповідність габаритних розмірів матраца, граничне відхилення по висоті ± 15 мм по висоті, а по довжині і ширині ± 10 мм (ГОСТ 19917-93).

Виробнича гарантіч не розповсюджується:

  • - невідповідність матраца особистим поданням покупця про комфорт;
    - пошкодження і деформації, що з'явилися в результаті неправильного транспортування, порушення умов зберігання та експлуатації покупцем;
    - структурні деформації, що виникли через використання неякісного підстави для матраца;
    - ушкодження ручок матраца в результаті порушень використання;
    - антисанітарний стан матраца, що виникло через порушення умов використання або використання не за прямим призначенням;
    - природний знос виробу.